bestillingsprocess

Bestillings­proces: Sådan foregår det

#1

Kontakt os!

Har du et produkt eller projekt, som du gerne vil have ført ud i livet, så skriv eller ring til os for at aftale et møde. Vi sidder klar til at modtage dig og lytter til alle dine tanker og idéer om dit projekt. Når vi har fundet ud af, hvad dit projekt skal indeholde, vil du mod­tage en redigerbar PDF-fil med det aftalte prisoverslag til dig. PDF-filen er din inter­aktive ordre­seddel, som er nem og hurtig for dig at udfylde. Vi påbegynder først dit projekt, når din ordreseddel er sendt retur til os med dine oplysninger og signatur.

kontakt

#2

Produktionen går igang

Efter modtagelsen af din ordreseddel, vil vi koble en medarbejder til dit projekt. Du vil blive kontaktet, hvis vi har nogle spørgsmål omkring dine ønsker og idéer, og hvilket trykkeri du vil anvende eller lignende. Du har også mulighed for at booke et møde med os, hvor vi får tingene afstemt.

#3

Lancering af dit projekt

Når produktet er færdiggjort, og vi har registreret din indbetaling, vil du modtage filerne. Projektet er nu afsluttet, og du er selvfølgelig velkommen til at bestille nye opgaver hos os. Vi står altid klar med vores ekspertise til en snak om et fremtidigt projekt.

saekkevogn

Bestil nu

Her